بازدید مجازی آپارتمان
ویدیو
Location
منطقه
سعادت آباد, کوی فراز سعادت آباد
Details
  • متراژ بنا
    ۲۰۰ متر
  • تعداد اتاق
    ۳ خواب
  • طبقه
    طبقه دوم
  • کل طبقات
    پنج طبقه
  • تعداد واحد در طبقه
    ۳ واحدی
  • عمر بنا
    ۱۵ سال
توضیحات

فروش آپارتمان ۲۰۰ متری سعادت آباد کوی فراز

در منطقه‌ی پرطراوت سعادت آباد، جایی که نسیم بهاری لطافت خاصی به روزهایتان می‌بخشد، یک آپارتمان رویایی منتظر شماست. تصور کنید در یک واحد ۲۰۰ متری، دوکله و پنجره‌هایی که منظره‌ی شهر را به نمایش می‌گذارند، صبح‌هایتان را آغاز می‌کنید. این آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان ۵ طبقه واقع شده و با سه پارکینگ اختصاصی، دو تا از آنها سندی، و یک انباری ۱۰ متری، فضای کافی برای تمامی نیازهای شما را فراهم می‌کند.

تصور کنید در لابی مجلل و مجموعه آبی فعال قدم می‌زنید و از آرامشی که این فضا به شما می‌دهد لذت می‌برید. آپارتمان بدون دیوار مشترک، حریم خصوصی شما را تضمین می‌کند. آشپزخانه‌ی مدرن با صفحات مارمونایت و تجهیزات بوش، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان شماست. شیرآلات توکار KWC و کمدهای آلومینیومی با درب‌های شیشه‌ای، زیبایی و کارایی را به خانه‌تان می‌آورند. بار و تی‌وی روم، مکانی ایده‌آل برای سرگرمی و استراحت شما در پایان روز است.

این آپارتمان نه تنها یک خانه، بلکه بخشی از زندگی رویایی شماست. برای تجربه‌ی زندگی در این بهشت شهری، با ما تماس بگیرید و قدمی به سوی آینده‌ای روشن‌تر بردارید.

فروش آپارتمان ۲۰۰ متری سعادت آباد کوی فراز

در پایان ، می‌خواهیم شما را به جستجوی بیشتر دنیای جذاب املاک و مستغلات در سعادت آباد دعوت کنیم. اگر از مشاهده فروش آپارتمان ۲۰۰ متری سعادت آباد کوی فراز ما لذت بردید، فرصت‌های دیگری نیز در انتظار شماست. ** جی ملک ** مجموعه‌ای از بهترین املاک منطقه را برای شما گردآوری کرده است. از آپارتمان‌های دنج و خانه‌های دوبلکس گرفته تا ویلاهای مدرن با چشم‌اندازهای نفس‌گیر، هر آنچه که برای یک زندگی رویایی نیاز دارید، در ** جی ملک ** پیدا خواهید کرد.

با مرور صفحات مختلف سایت، می‌توانید اطلاعات کاملی درباره‌ی هر ملک، از جمله مشخصات، امکانات، قیمت و موقعیت مکانی به دست آورید. همچنین، مقالات مفید و راهنمای خریداران به شما کمک می‌کنند تا تصمیم‌گیری آگاهانه‌ای داشته باشید.

**نگذارید فرصت‌های طلایی خرید آپارتمان در سعادت آباد از دست بروند.** همین حالا صفحات دیگر ** جی ملک ** را جستجو کنید و گامی به سوی خانه‌ی دلخواه‌تان بردارید. اگر سوالی دارید یا به مشاوره نیازمندید، تیم متخصص ما آماده‌ی پاسخگویی به شماست. با ما تماس بگیرید و مشاوره‌ی رایگان دریافت کنید. زندگی در خانه‌ی رویاهایتان فقط یک کلیک با شما فاصله دارد!

صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

توجه  توجه

 

با سلام و احترام، 

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم.

272 90 90 0910

شنبه تا جمعه : 09:00–20:00

 

.
.
<< جی ملک >>

خرید و فروش
مطمئن و سریع را با ما تجربه کنید

جهت مشاهده مجدد این پیغام روی دکمه
<< مشاوره >> پایین صفحه کلیک کنید.
.

تنها یک دقیقه فاصله
تا...

استفاده از تخصص و تجربه ما در امور ملکی 

(خرید و فروش ) 

سرمایه گذاری در 

(سعادت آباد و شهرک غرب) 

فرم زیر را تکمیل نمایید تا بهترین مشاوره رایگان 
را دریافت نمایید.
دقیقه
ثانیه

با تشکر از شما جهت اعتماد به ما
بزودی بهترین کارشناسان جیملک با شما تماس خواهند گرفت.